Friday, August 21, 2009

if there is no music... and hmv

今天偶然行經HMV
就好似進入來來小強屋一樣
有入無出...

##########################

首先吸引到我的是
前幾天在雜誌看到的這個封面

一個女生穿著trench coat拿著starbucks走在機場中
完全是本小姐會做的事... XD
而且是Tanya, TANYA!!! (hyper咗, sorry)

廣告caption都很吸引...
〔若你碰到了 替我問候他 告訴他 我過得很美滿〕
Tanya, 最啱一個人旅行時聽... ^^

結果聽著聽著, 最吸引我是這首「拋物線」
〔愛沿著 拋物線 離幸福 總降落得差一點
 流著血心跳 卻不曾被心痛削減 真真切切
 青春的 拋物線 把未來 始於相遇的地點
 至高後才了解 世上月圓月缺只是錯覺〕

只找到live version, 有點爆

#############################

然後聽了兩隻cover CD
一隻方大同, 一隻平井堅
聽的原因是...
兩者不約而同cover了Moon River這首cover中的經典
如果要比較, 方大同那版本比較平實易入耳
不過... 都係聽原唱吧啦~

#############################

之後又聽了嚷著要買好久好久的<Speedland>

re-track了以前的經典歌曲
不同的編曲, 第一次聽有點怪 (以前煲得太熟?!)
唱腔成熟了, 少了以前的雞仔聲, 演繹起來更得心應手
好想買... 不過不是現在, 亦不是在HMV

不在收入之列的<S.P.D.>
日本樂壇的舞蹈從來不及韓國的好看
不過走位和OVERALL PRESENTATION又好正喎...


#############################

亦聽了阿蘭的<心的東方>
第一首<天女>響起, 令人好想念在雲南聽到的藏族歌曲


又一首不在這隻碟的日文歌<群青の谷>
不過個PV好吸引...


#############################

另外還聽了幾隻碟
不過無乜特別好提.. 係咁先..

#############################

講下講下又咁長
完全無提及 我今日咁得閒係因為出完實習 =.="



the world without music and hmv,
i dare not imagine

2 comments:

  1. 我之前喺海港城嗰間cd舖都係有入無出....
    我嗰日都有聽到平井堅, 因為我覺得佢把靚聲要用聽cd至更加欣賞到.....不過我都係鍾意聽佢唱日文多d, 有隻碟有首叫類似"白之戀人"嘅好好聽, 我超推介......至於英文歌, 我反而迷上首desperado!

    下次有機會試下聽下謝安琪yelling隻碟首"吶喊", 純粹係我覺得呢首歌要聽cd+要用咁嘅耳筒至特別有feel!

    ReplyDelete
  2. desperado我都有聽.. 幾好~

    吶喊擺明就係爆機ge歌啦~~!! haha

    ReplyDelete