Tuesday, August 25, 2009

小記

星期六早上的組長組
有認罪悔改的練習..
【復興聖潔】(粵語版)
主,願你復興我,心中的聖潔,
使我心完全潔淨,賜我重新有正直的靈。
主,願你復興我,心中的聖潔,
將我分別為聖,作你榮耀尊貴器皿。

我的身體今已為你預備,一生作你聖潔的器皿,
我的生命只願為你而活,榮耀你名。
我的身體獻上當作活祭,一生作你聖潔的器皿,
一生高舉基督的聖名。

中午有Godteen畢業禮
很高興看見你們的成長
不要只停在此, 要繼續努力呀!

晚上去聽<MIFF Let Music be Free Concert 2009> @ 西灣河

有PORK, Gloria Tang, Adrian Tsing
最surprise係有孫偉明!!!
佢一出場就覺得"咦, 好熟口面喎..." 哈哈!!



星期一的早上....

更年期老女人又來我們meeting了
佢真係得閒到震... weekday 11am居然能夠來開會
果隻手指同果句"no no no"認真經典
不過正如Jun話齋, 出到嚟做嘢都好多呢D人
咪當自己見識下囉...

夜晚跟Donald和Man去飲嘢
After 5 Special @ After 5
咪即係Long Island + sparkling champagne
不過酒多D, 又大杯D...

吹吹水... 講下旅行, 講下八卦, 講下追女仔(又關我事!? XD)
咁又一day喇...

No comments:

Post a Comment