Friday, May 15, 2009

Recently

Saturday
與Marco約會
唔經唔覺傾左好耐
晚上同爸媽食宵夜
好夜.. 聽朝仲要早起


Sunday
去畢架山同個小朋友教琴
即係上唱遊堂...
不過全英文上課
睇黎我可以開拓呢個市場

到九龍醫院探婆婆
血糖又升, 又比姑娘話 :P
不過rehab hospital環境真係好好多
至少個窗都大d先...


Tuesday
lunch + 踩單車(大圍-->大美督-->大埔) + tea + 放風箏/影相 + dinner + 糖水
今日實在太開心
Speechians要多d約出黎玩!



Thursday
Art Fair 2009 @ HKCEC
行左3小時, 我都仲差A-D行未睇完
不過對腳同個腦都已經overwhelmed
咁就算啦...


到CWB看17 Again
我也是從沒有看過HSM
看完17 Again也對Zac Efron沒有興趣
不過d配角實在太好睇

2 comments:

  1. "我也是從沒有看過HSM
    看完17 Again也對Zac Efron沒有興趣
    不過d配角實在太好睇"

    agree!!!!!!

    ReplyDelete
  2. 個校長同個宅男約會講精靈語, 笑到我想死~~!! XD

    ReplyDelete