Saturday, May 16, 2009

HSM


因為<17 Again>
我一次過看完了三集<High School Musical>

坦白說
我是以半fast forward形式去看的
因為真的麻麻地

劇情有點弱
剪接簡直令我想打人
(是網上版本的問題嗎?)
男主角Zac Efron除了令我覺得
1. 動靜有點似某人(隨便估XD)
2. 真的同女主角過電(呢個係事實)
之外
都真係無乜好睇
不過
女主角都幾靚

歌OK
不是Disney的最佳
但也不錯



不過...
最最最最弊係...

整齣電影的presentation好有問題
一開始的HSM I 感覺有點像在電影中穿插MV
有點為唱而唱的感覺
而且
因為大家唱的都是pop rock
mixing的問題 令聲跟畫失去了相容
明顯地 HSM II和HSM III努力地在解決這問題
特別是HSM III 利用故事來遷就整體
以一齣畢業musical來減少「無啦啦失神唱歌跳舞」的情況
可惜最後presentation改善了
卻失掉了僅存的故事結構
續集最後的女主角無神神重現summer party和「Hea過」的graduation prom
簡直令我想殺人(嚴重左)



不過
又不是無野好睇
好欣賞當中的歌舞場面
特別是HSM I的basketball x street dance
HSM II的群舞
HSM III的舞台感
OK 呢一part pass

話雖如此
結果我咪又係睇哂
而且仲打左咁多字

最後想講
HSM令我一點共鳴也沒有
High school離我太遠矣

2 comments:

  1. 「High school離我太遠矣」
    呢句有共鳴呀朋友~

    ReplyDelete
  2. 我地係咪老得太快?
    但係已經成日係Hosanna蒲架啦...
    都無乜用...

    ReplyDelete