Wednesday, August 4, 2010

更新一下...

上班三天 有點忙亂
忙亂的不完全因為工作
也有事奉 佈道會 友儕

工作一切還好
只是工作流程未上手
處理文件時有點麻煩
其他還可以
已經愛上一個仔仔
可惜他仲有一堂咋

要多點休息 少點玩樂
學習節制一下
否則一個月內必定「lum檔」
(可知幼兒園真係超多菌)

事奉 感恩我的組員都「識行識走」
有時我覺得是他們在照顧我牧養我
好似錯左 不過幾好

佈道會 呢家野私下分享

好多人想見 好多人未見
Reyan & Jackie Tracy & Bena & Ywing Yenkie & Bryan & 權 Karis
無你個名只因為我張list太長無奶油全打出來
不過若人人一餐晚飯 我媽子一定會殺死我
Resources不足 可以採取group therapy形式
一個programme走足幾條數 社福就係咁做架喇... LOL

No comments:

Post a Comment