Wednesday, December 30, 2009

下一站, 幸福

太爆了!! 忍不住要出post!!!!

恭喜<下一站, 幸福>榮登本人「最催淚電視劇」首位!
(OK, 上榜的還有<藍色生死戀><命中註定我愛你><他們生活的世界>)
枉我睇完第一集, 差d就想放棄...
有錢仔&窮家女的相愛 + 有錢媽媽反對 + 腦瘤 =.=" + 四角戀
這個橋也太舊了吧!?!?!
好彩手痕睇埋第二集... 無幾耐, 就中毒了...


mawing力推:

第一集:
無架.. 捱左佢啦, 講故事都要鋪陳架..


第二集:
1. 慕橙係聖德堂流淚.... 哇, 第一次覺得安以軒好得


2. 完全無視男主角.... 慕橙被繼父"恐嚇"後, 獨自在街上的無助



第三集: 呢套劇頭5集的劇情快到好似日劇咁
1. 第一個必睇, 居然係變態繼父!! 因為佢真係(扮得)好變態!!!


2. 繼續無視男主角 XD 慕橙你連喊都唔想被人知, 也太慘了吧!?


3. 光睎 (終於出場!) 向慕橙講「沒有人爛笑話」, 必睇係因為係窗外拍得好靚 (仍舊無視男主角 XP)



第四集: 唔係fa!? 咁快腦瘤.. 諗唔明點播20集囉!
1. 配角全都是實力派! 小阿姨睇慕橙的信, 加上安以軒的獨白... 嘩~~ 眼淺d仲唔喊死!?


2. OK, 點都要俾d credit男主角... 好appreciate佢一個ABC講律師對白


3. 原來慕橙同第二男主角拓也的故事都好特別架喎...



第五集: 哇... 腦瘤出得太快喇!!! 今集, 頭頭尾尾都唔可以miss!!
1. 令我覺得VanNess Wu唔再係F4的一幕.... 一開場就出, 爆到你...


2. 親熱戲就唔講喇, 不過好喜歡慕橙親吻光睎的頭... 愛裡有包容嘛..


3. 諗住完場, 居然有一幕催淚版刮鬍子!! 你呢對情侶都太慘喇掛??



第六集: 睇左5集我都未喊架, 都算係咁啦... 個喊點係呢一集...
1. OK, 一開場, 純粹覺得好靚


2. 好.. 開始慘喇... 兩個看似幸福, 不過慘到死ge人


3. 必睇原因: 追女仔必殺技


4. 相館老闆一席話實在太厲害了!!! 「我寧願忘了歸家的路.....」


5. 光晞的一句「我願意」, 但慕橙只可放手...


6. 喊點喊點!! 光晞追車我都未喊... 但當慕橙讀光晞封信... 呀~~~ 天呀~~~ 「不要哭。如果人的記憶只能選擇一秒鐘的額度, 我希望就是這一瞬間。」變態架個編劇!!!!



好... 嘔血中.. 寫住6集先~~

No comments:

Post a Comment