Tuesday, August 18, 2009

沙灘大作戰之港島綑邊遊

第一站: Hosanna@石澳
跟一班年輕人去COG"御用沙灘"石澳玩
一堆遊戲... mawing組最後贏咗!!
不過心有不甘的是..
點解玩大象獅子老鼠時, 我跑得咁慢, 都無人救我架!?
你知唔知扮被人捉係幾難的一件事.. XD

被兩位好組員--安格斯和何伯拉了出浮台
再由最好人的Josie拉番上岸...
唉~~ 誰明白組長的可悲~~~ XD


mawing組... LV, 安格斯, 秀珍, Be, Sherry, Frankie, Mawing


第二站: 灣仔
去灣仔實在為轉車, 同醫肚
不過一條香港仔隧道, 令我陷入不明中
點解CWB同香港仔變得咁近?
明明平日我要經華富先到香港仔架... =o=


第三站: Speechians@深水灣
BBQ + campfire
唔想太仙, 不過D仙氣按捺不住
特別係Donald... XD


Speechians.. 要在黑暗中展露光芒

跟SabrinaBaby搭973..
呵呵.. my SabrinaBaby~~~~


回家後為解決自己的不明白, 惟有上中原地圖...
果然堅綑邊....
(紫: 紅隧+東區走廊+大潭道+石澳道去石澳;
啡: 石澳出筲箕灣轉地鐵到灣仔;
綠: 灣仔經謎之香港仔隧道到深水灣;
紅: 深水灣經薄扶林道港大西營盤, 西隧過海)



今日不停哼著這一首...

【您是我神】

我一生 甘心居於您裡面
唯有 您永遠也不改變
容讓我心 熱切呼喚救主千百遍
直到 那日再見您的面

您是我神 您是我王
您最清楚知道我心
您是我神 您是我王
我要天天緊靠著您
願將真心 奉獻
如雲彩飄到您面前
現將更新的我 呈獻 給您

No comments:

Post a Comment