Thursday, July 9, 2009

no title

Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter.. 冷靜唔到~


話說有人係電影入面搵到自己dream man
超興奮咁打嚟同我分享... 好得意~
其實我都有... 係Mr. Darcy (講過無數次~)
諗諗下... 都幾慘, 因為得個睇字, 都搵唔到~ @O@


你說我愛你太多 就快要把你淹沒
你害怕幸福 短暫一秒就崩落

5 comments:

  1. 我想喺電影入面搵到我嘅dream man ga! 不過唔係好多人知!
    佢係"天空之城"入面的pasu!

    ReplyDelete
  2. 係呀! 宮騎駿d 卡通入面咁多個男主角最正係佢! 現實唔會有d 咁正ge男仔!

    ReplyDelete
  3. 我又無點研究宮騎駿d男主角wor..
    不過Pasu都ok ge... ^^
    咁你鍾意佢d乜呢?

    ReplyDelete
  4. 佢奮不顧身保護女主角令我覺得佢好型, 仲有佢好大力ga!

    ReplyDelete