Thursday, July 9, 2009

Flu clinic一遊


人生有些經歷不是常有
例如你想入去flu clinic行一轉
首先你要有發燒兼有流感徵狀
又要剛好有流感大流行, 政府開flu clinic
再加上你是敢死隊成員

話說我今日三樣都中哂
本來都不想看醫生
年輕人感冒通常都在家睡兩天自然好
(至少我係咁...)
不過計落我將來一星期接觸的人數大約有二百人
我不想成為超級帶菌者上電視
加上星期五又出clinic
權衡利害之後, 我還是去了flu clinic一轉

這是我跟Senior MO的對話...
MO: 睇嚟只係普通上呼吸道感染姐, 有無外遊呀?
我: 過去一星期無 (OS: 你係咪tum我架? 咁都分到係普通URI?)
MO: 有無接觸過確診病人呀?
我: 無 (OS: 不過social circle度有兩個中左招囉~)
MO: 應該無事ge, 唔駛擔心
我: 但係我要係醫院實習喎
MO: 係呀, 做咩呀? 醫生?
我: (OS: 我都想...) ST
MO: ST?
我: Speech therapist. (OS: 原來oupatient clinic的醫生唔知乜野係ST架!)
MO: 哦.. 咁驗驗佢囉
我: 好呀! (OS: 梗係好啦, 用你錢咋嘛, 我又無納稅~)

結果, 咪就係等結果囉

No comments:

Post a Comment