Wednesday, April 29, 2009

Recently

最後1+1星期
Bridge week的時候Estella講過:
"clinic尾就會有clinic尾ge野要煩"
當時想像不到, 最後不應該是無憂無慮的嗎?
事實卻不然... 困擾的也許是心理上的負擔

下堂最後一堂HA
到了這個階段, 覺得其實summer出HA都幾好
好想再學多一點... 因為覺得自己未夠班
以前常常說自己不適合做醫院
不過做做下, 又覺得很有挑戰性


沒關係
「我偷竊。」
沒關係。

「我援交。」
沒關係。

「我欺負別人。」
沒關係。

「我吸強力膠。」
沒關係。

「我是暴走族。」
沒關係。

「我自殘。」
「我勒索。」
「我躲在家自閉。」
沒關係。

到昨天為止的事情,通通沒關係。

「我想死。」
但這樣子絕對不可以。
從今天開始,和我水谷一起想辦法。


誰感動你心就在這一秒內
那天在機場巴士上
走著那條路
聽著一把聲音在唱
「You will always gonna be my love
 いつか谁かとまた恋に落ちても
 I'll remember to love
 You taught me how
 You are always gonna be the one
 今はまだ悲しいLove song
 新しい歌歌えるまで」
哭了


Unsymptomatic wisdom teeth
牙醫:你咁近PP都唔多啲睇牙嘅?
我:PP睇牙好麻煩
牙醫:又係嘅,要排隊
我:而且當你識Dental人,聽佢地講平時實習嘅「符碌」嘢,就唔敢係PP睇牙
牙醫:咁又係...

牙醫:做手術點都有風險嘅,隻牙同條神經線好近,可能會影響到。你讀Speech & Hearing都明架啦!
我:咁你係咪唔打算解釋我知呀?!

結果...
今年生日的「餘興節目」:剝智慧齒


陌生人


一朵雲能載多少思念的寄託?

3 comments:

  1. 講真我都想summer出HA呀...

    ReplyDelete
  2. 你同irene唔使羨慕我喎!
    但我好驚我d infection control summer對住d 豬流感會好危險.....(今日至俾super串!)


    about dental hospital, 我super曾講過: 都唔知點解你地會係牙科醫院上堂, 居然連個patient係咪戴假牙都唔知!

    ReplyDelete
  3. Irene: 係囉.. 真係學到野~

    janet: 可能我都要出呢.. 你小心d tim呀, 唔好病~~

    ReplyDelete