Friday, October 24, 2008

鬼... =.=

話說又到萬聖節
智文公園同迪迪尼公園又搞"比錢人地嚇自己"派對

話說我次次番學行經新世紀
都見到一堆棺材同鬼屋

話說我見到補習學生本英文書講電影
其中講到鬼片... 都算喇
佢仲要印張<見鬼2>poster上去
想知有幾得人驚自己上網search

話說我都唔明d educators諗乜野

話說我個學生話佢呢幾日訓得唔好
我話你成日睇住d鬼梗係訓唔著

話說我細個都好想去智文公園玩鬼屋
但係依家都係一句"算罷啦~"

話說我細個都好怕鬼
不過老師話鬼都怕天父
所以驚的時候要唱詩歌

話說"唱詩歌趕鬼"好似有d天真同傻
不過神就係有如此的權柄
你吹咩

話說
天父都話你唔好搞鬼啦



話說
一切...
都只係
搵鬼搞




多謝Grace



從前一踏入九月
大家唔知點解
好似約埋咁...
輪住生日
一生就生到十一月
今年
慶祝少個
麻煩少次
不過仍是祝福
那在遠方的你
生日快樂
得蒙主愛

No comments:

Post a Comment