Thursday, October 18, 2012

no.title

lose some pounds.
it's not that good if you're not intended to lose weight.
and i found out that, i skipped my dinner last night and breakfast this morning. @o@
anyway....

燥咗。
居然真心認同「我打從心底討厭這個人」
但其實另一方面,自己的心也很痛
因為這個討厭的人勾起了我的一些更深的回憶

然後這討厭的人會不停出現在你的世界裡
跟朋友聊天時會提起、看電視會見到、按手機上的某些數字會出現、連出街都遇到…
這時候我只可唱句「怎麼我眼內人人像你 人人是你」

在主裡是安息海港
能阻暴風急雨降
令我風雨裡能享心裡平安
在主裡是漆黑星光
能照亮我心
指引在午夜前航

No comments:

Post a Comment