Tuesday, September 4, 2012

雜記

Beer x Vodka x Red wine 不醉無歸!? 塘福Camp
These guys are CRAZY~


基督教恩立教會同工執事退修營
。最重要的小事。浪濤聲。海風。活在主內。

 
麥兜噹噹伴我心
邊看邊痛得要死... 真是個難得的經驗 @__@
「車車車車車車車車… 車你老豆 老豆 老豆…」
哈哈~~ 不停在和貴屎一起唱~~~ =P


女朋友。男朋友
他愛他愛她
人被世界牽著走。
自我、社會、欲望、權勢。
結果也都失去了真我。都不幸福。


Feelings are drawing you out.
It's like when you print someone's smile in your head.
You recall the smile, which brings out good memories, and perhaps bad ones too.
Maybe, it's time to erase the print.


突然間,我想摺埋自己。
因為,我什麼都不是。

No comments:

Post a Comment