Wednesday, May 9, 2012

五月的天

假都唔得閒放的日子將會延續到何時?
雖然如此, 飯仍是要吃教會仍是要返

大專生們都好奇為什麼我可以兼顧那麼多?
而我每次都告訴他們
step 1就是將你手機上遊戲apps全數DELETE
step 2是FACEBOOK上的flash games
如果你做到這兩樣, 我包你多出好多時間, 仲夠你去睇戲 =P

又有人問, 點解忙到這樣子, 仍可以每星期去敬拜主?
其實這樣子的一個驅殼回到教會, 我都好辛苦
不過一切全因為....
1. 祂是我的主
2. 你連個殼都唔帶返去, 又點會等到祂為你注入靈魂?
3. 你唔係以為自己可以救到自己出靈命低谷咁巴閉呀?
4. 如果你真係咁諗, 就請你想清楚, 你定佢係大佬喇...
5. 堅持到底, 一定有嘢睇...!

我又發嗡風了..
不過, SORRY, 我係講緊你.... LOL

<危險療情> A Dangerous Method


為什麼雨總是帶著悲哀?

No comments:

Post a Comment