Friday, July 2, 2010

談情。說案?

回港以後, 不想用腦
我居然花了兩個晚上看完一輯<神探伽俐略>
呀.. 唔好意思, 應該是<談情說案>
男主腳是林峰...

聽說大結局高收視, 就睇下...
偵探劇的一個好處是夠短篇, 不用每集追看
案件嘛... 沒有新意
只要你小時候有看金田一和柯南
我包保你像Prof. Kingsley King一樣厲害

不知邊一集... 我見到個海馬體動畫, 笑咗
連Mr. Brain都有喎... =)
抄得好其實OK, 抄得差就算罷啦...

不過談情永遠行在說案前面
咁咪算囉... 睇下林峰+楊怡, 馬國明+廖碧兒
其實我又幾鍾意睇楊怡
話說犀利妹同Kingsley分手
我只係講咗一句:"男人真係無鬼用"之後就陪犀利妹一齊喊
這一幕是我唯一欣賞的一幕
之後.. 我都唔明點解佢地會係埋一齊

這是香港電視劇...
睇完之後我要冷靜下...
oops... Let's get wet... LOL

No comments:

Post a Comment