Thursday, May 13, 2010

infectious

人生總有「淆底」的時候
而且,淆底是會傳染的,i'm quite sure about that.

明天出VIVA exam case information,比放榜還要緊張 (T. Chan, 2010)
麻煩你地,唔好再傳染nervousness給我,我會頂唔順架 @.@

new desktop.. love it~ =)

2 comments:

  1. 我地好似乜嘢都同放榜比較, 前幾日我地就話等VIVA schedule緊張過放榜, 今日就係等case info緊張過放榜!
    哈哈, 知你唔淆底啦, 你成日都咁冷靜嘅, 又唔見你傳染d 冷靜俾我地!

    ReplyDelete
  2. 我淆架...本來都唔淆, 最衰你地囉
    我盡量試下傳開d冷靜啦... lol

    ReplyDelete