Sunday, February 14, 2010

Valentine's Day


這是一齣賣明星的電影


為何這樣說?



看著這張海報....



1) 請數出各人的名字



2) [簡易版] 人名對對碰







除了Julia Roberts, 你可能只數得出Taylor Swift的名字
她的前男友嘛... 也叫Taylor, 但總是不知道他的姓氏怎樣唸
你是男生的話可能還叫得出Jessica Alba;
女生可能只想起Grey's Anatomy和Nip/Tuck,
因為有Patrick Dempsey和Bradley Cooper
(插話: Hangover拍第二集~ LOL
有個白人阿叔, 你或者又會覺熟口面, 叫Hector Elizondo
拍戲多過你食飯, 自己返去gary一下
(插話: gary = google, <下站>用詞 XD
阿叔配個阿嬸, Kathy Bates, Oscar winner, 不過佢出場有無10分鐘?
還有個黑人影帝.. 告訴你他叫Jamie Foxx
仲有Anne Hathaway, Princess Diaries和The Devil Wears Prada你總記得了吧?
最後還有Jennifer Garner, 總覺得她很美, 可惜我真的忘了她有什麼作品?!

到此
我已經想不到可以打什麼了 XD

對了... 我本來想過一個不一樣的開場白:
「A Love Story. More or Less.
 的確,這電影是個Love Story,但more or less ONLY。
 Valentine's Day本身就有缺憾,因它只有一天」

一天,談什麼深入的愛?
結果, 我不明白為何男主角被飛, 卻跟好朋友在一起了
也不明白為何阿叔和阿嬸可以在墳場上演皆大歡喜
也奇怪I Hate Valentine's Day的兩位哥哥姐姐為何最後吻起來
而且... 很多道理都要用口講出來, 我差點想大叫ShXt~ XD

講到好似好差, 但其實又唔係既
講到底, 簡單易入口, 有點浪漫溫馨有明星, 這樣就夠理由叫你入場了
雖然, 最後, 那晚我回家後翻看了<LOVE ACTUALLY> =P

2 comments:

  1. "咁我又真係除咗julia roberts, 只數得出taylor swift @.@

    其實我都好唔明點解可以講到一日求婚被飛最後仲要同best fd變拖友......其實套戲真係有太多極勉強嘅位, 所以我有少少當佢笑片咁睇......(that's why我鍾意睇中學生無聊情侶嗰part!)

    ReplyDelete
  2. 哈哈~~ yeah! 開口中..
    我另外亦都唔明點解jackie咁鍾意睇~ XD

    ReplyDelete