Saturday, February 27, 2010

當坐在握手位聽林以諾牧師證道但仍可「中眼訓」時...

星期三晚, 我「唔小心」見到天光, 睡了四小時後開始對付VIVA script
星期四晚, 4am訓7am起身, 9-17的HKCOLAS workshop, 直踩九龍城浸信會...
坐在握手位聽林以諾牧師證道仍「中眼訓」... (不過我有留心聽..)
晚飯都無食, follow up了明天小組的事情後, 呢一刻我好想訓...

不過我還有未完的VIVA script, assessment report, treatment plan (SOAP notes)
聽日實習完繼續...

另外我想講, 我好掛住你地!! 講堅.. 掛到有d想喊...
好累, 好想見到你地, 好唔想因為實習同唔到你地小組 (不過無得揀), 好想睇住你地成長,
好想陪你地一齊走過公開試呢一關 (順便迫你地陪我走過畢業試呢一關)...

快d到6/3, 唔駛實習, 可以返黎同你地一齊開組!!!

No comments:

Post a Comment