Tuesday, November 24, 2009

無題

前幾日, 突然想起:
Christmas is coming. It's time to watch <Love Actually>
今日就見到電視廣告, 星期五播...
哈哈 呢套戲真係聖誕最佳選擇 =]


肚痛的日子
又是多飲暖水身體好的時間 =.=
平日唔食糖, 不過今日都係買咗包糖補充一下
不過食咗兩粒, 剩番果d就比Year 1食哂
睇嚟佢地仲有需要過我 XD


終於明白為何<交響情人夢>會受歡迎
原來它真是很寫實
今天我才發現
我會好像野田妹一樣
合上眼, 雙手在空氣中遊走, 身體隨著樂曲擺動
有點像A仔(autistic kids), 不過我會趁無人才做 (social knowledge?!)
仲未想像到?
就是野田妹完全投入樂曲當中, 搏被千秋打果個衰樣
原來都會在我身上找到... =o=

p.s. 今天聽的是JS Bach的Menuet, 是你一定聽過的名曲 :)



我又要haircut!!!
為此我要聽日prep好哂嘢, 星期三去剪!!

No comments:

Post a Comment