Monday, July 6, 2009

出死入生

這次要感謝的人有很多
感謝爸爸媽媽的出席
感謝姊姊的當頭棒喝 (雖然好痛 =.=")
感謝抽空出席見證的Reyan, Jackie, Irene, Man, Annie, Grace
感謝曉文傳道給我們上浸禮課
感謝梁傳道的教導
感謝李小樂又被我逼迫了一天當私人攝影師
感謝被我在凌晨2點纏繞的代禱者B仔, 謝飛, Irene, Joshua樂, Berry, 世德
感謝謝飛幫我們拍片剪片做到對眼再打不開
感謝各方好友的禮物與心意卡
感謝Donald的$16紅豆冰 (我話過要寫上blog架嘛!! XD)
感謝每一位COG的支體
感謝大家的greetingsss... Bryan, Yenkie, Vingi, Beatrice, Dicgor, Bena, Koonyung, Wallance, Vicki, Cat, Janet, 雄, FokFok, Jackie, Rainbow... (唔數喇, 數到嘔血~ 不過你們的一字一句, 我都記得... ^v^)

感謝主!!!!!

---------------------------------------------------

出死入生的過程
好開心
不過好濕
而且好突然
(我無諗過梁生一野就禁咗我落去囉~ 快到佢... @o@)
上水後
無特別"靈咗", 或者"虔咗"
反而當日aspirate咗三次
我都有一刻懷疑過神係咪想我浸完快d上天家 :P
唯一覺得唔同
就係想再做好D, 做好D, 同做好D
更想活出神的道
更想蒙神喜悅
係咁多..

3 comments:

  1. 彼阿樂是否本阿樂
    我好似係為藝術而犧牲的機佬來個喎
    有冇多謝錯啊?

    ReplyDelete
  2. 以賽亞書 49:6 現 在 他 說 、 你 作 我 的 僕 人 、 使 雅 各 眾 支 派 復 興 、 使 以 色 列 中 得 保 全 的 歸 回 、 尚 為 小 事 、 我 還 要 使 你 作 外 邦 人 的 光 、 叫 你 施 行 我 的 救 恩 、 直 到 地 極 。

    ReplyDelete
  3. TidusLok: 人生中我識ge"阿樂"至少有三個...
    Fatman: good~~!!

    ReplyDelete