Wednesday, April 8, 2009

天真+傻

小時候的認知
好多時, 廿年後會發現是錯的
最經典包括:
我曾經以為敦煌畫舫是一艘船, 並信左好多年

小學的時候看過一本小說
叫<基度山恩仇記>
那時候看完這本書的感覺是:
1. 唔好睇, 因為講報仇, 細個都唔知佢做乜
2. 自己好叻, 因為我知道佢係世界名著
從來都沒有懷疑過這本書
世界名著, 小朋友都可以看明白, 就像<小王子>一樣

今日行過書局
本來想找些翻譯文學看看
(OK, 我承認我又流連了兩小時)
在書架上看見大仲馬的名字
書名叫<基度山恩仇記>
一書四冊, 有三本黃頁咁厚

原來從來都只是我一廂情願
世界名著都可以有小朋友簡化版
真是又天真又傻的二十年

好怕...
好怕有一天我在書局發現一書四冊的<小王子>
(應該不會吧!? @.@)

No comments:

Post a Comment