Tuesday, March 31, 2009

my updates

Utada - This is the Oe

各大公立醫院巡迴演出
PWH + AHNH + TPH + QE

AfS in May, can i make it?

謝安琪 成龍 呼 演唱會~
i'm genius!

澤: 睇咩戲呀?
我: 唔記得個名.. 四個字既... 乜野"四俠"呀?
澤: 神奇四俠? 落左十年喇喎! "保衛奇俠"呀?
我: 係喎...

Who watch the Watchmen?

3 comments:

  1. 咦?你會睇watchmen?
    haha 我想知你點睇喎..
    因為好多人話悶 +上套野唔出名
    不過我都知呢套同一般"英雄"片有d唔同.. 講人性同黑暗 但又唔知佢拍得好唔好
    如果後者做得好我想睇@@
    any comments?

    ReplyDelete
  2. 懶得打comment喎老細
    又或者你等下啦.. 三五七年內應該會打到ge~
    不過你應該o岩睇
    唔係一般hollywood英雄片.. 反而係講d hero係大時代改變底下點生存, 同埋價值何在...
    一開場我仲以為自己睇緊sin city續集 XP

    ReplyDelete
  3. 仲有仲有.. 其實佢有少少反神論.. 似係作者對世界黑暗ge控訴...
    講下講下都打左好多...
    overall我覺得, 只要你唔expect睇打打殺殺英雄救美, 而又會帶腦入場, 都幾好睇~ at least我睇足2.5 hrs都覺得ok..

    ReplyDelete