Sunday, February 15, 2009

How's Valentine?

昨晚4:30am開始睡了五小時
爽.. =.=

Happy Birthday to Sin~

好多朱古力, 派出派入

回家昏睡, 起來已經9pm
完全不正常的生活
之後繼續工作
這是我的Valentine '09


現在是凌晨3點
我只想講一句
個protocol實在係太長喇
不過我深信只要我排好佢
我就可以go through哂所有tasks
到時用的時候就更得心應手


即使她唱得也許不夠好
但有時你都吹佢唔漲
因為佢有方大同

1 comment:

  1. "即使她唱得也許不夠好
    但有時你都吹佢唔漲
    因為佢有方大同"

    agree, the same for 甜蜜蜜!

    ReplyDelete