Friday, January 30, 2009

no title

幸好還有上網
幸好還有Janet的xanga
才發現WA的deadline推遲了一星期
太好了, 感謝主
(阿樂會一起高呼吧!? 可以去campaign了~ XD)
本來還說星期一晚要死了
因為還要開會 -.-
星期六日又都不會在家
呵呵, 現在...
HAPPY~!



你走過來 帶著和別人不同的對白
你甚至不讓我知道 你對我有多好
慢慢的 這份愛 悄悄的住下來
深深的 在心理 沒人看得出來
安靜的 但卻一直都在 是你默默的愛

飛輪海!!!! >3<

--------------------------------------------------

真的想看...
Superband live in HK
雖然好老
但音樂不死!



仲有
The Ting Tings
Oasis
河村隆一 (Luna Sea!!!!)
嘩~~~ 這是什麼世界!?

2 comments:

  1. ha, m hall campaign我都有路過呢!
    我除左喺xanga有提到之外, 之前一知道左呢個消息後msn個state勁快就轉左做溫馨提示呢.....
    不過, 其實下星期真係會趕得好辛苦!
    聽日記得朝早有master lecture要番學呀! 不過你可能會走堂!

    ReplyDelete
  2. 睇佢個樣就知佢想去... 不過佢又成日出街玩.. 依家有得去囉~~

    講真.. 你xanga唔打我真係唔會知囉, 都唔check email ge.. XP

    起到身我實返... 因為講adult case

    ReplyDelete