Thursday, January 8, 2009

朝十晚十

10am - 10pm @ PPDH
PBL + lunch + seminar + working + hea
這樣就12小時
其實一點也不辛苦
其實我真是幾喜歡哈薯自己 ^^

一班人去聽Barbara Dodd's research seminar
Phonological assessment of 2 year old children
um... 雖然佢係B. Dodd, 但係我覺得... 都係做得成個research先算
唔知係咪因為So & Dodd份野已經搵左2歲的norm
所以我地usual practice都係搵deviant error instead of quatitative description
咁... 同佢依家個research方向基本上係無分別
只可以話... Cantonese終於都有一次比English advanced少少
不過其實有d位都係kick住...
要幾deviant先夠predictive?
is severity or error pattern be predictable?
點generalize落treatment?
早一年可以benefit幾多? 如果只得少少咁不如算罷啦.. 要記得2歲cognition會差d..
唉...

-----------------------------------------------------

10pm的港島叮叮
好正...

2 comments:

  1. 我諗我嗰組應該係唯一一組冇聽dodd....
    你覺得值得去聽嗎?

    ReplyDelete
  2. 特登去聽就無謂
    順便去聽都還可以
    咁o岩要hea時間去聽就最好

    ReplyDelete