Sunday, January 4, 2009

無聊打一打


最後一次週日崇拜...
雖然我都同意週六崇拜的時間比較好
但還是捨不得週日的那一場
可以見到整間教會的弟兄姊妹
亦可以見到小恆星的小朋友
今日峰峰和皚晴抱著我說:
"Mawing姐姐, 好耐無見你喇!"
雖然他們每個星期都會這樣說
(明明我每個星期都見到他們, 只是沒有落組而已)
但這句說話要成真了
下次見面他們會否忘記我的名字?
唉...
兩年了
兩年前開始, 星期日的早上都會回COG
從顯徑家庭中心, 到大圍恩安樓
從愛心小先鋒, 到Babies in Christ, 到崇拜
以後的安息日會怎樣過呢?

期待中...

--------------------------------------------


令聰:"可唔可以有一次比我見到你唔係食緊野架?"

我都知呢個冬天真係食得太勁

所以... 我決定...

戒宵夜!!!!

呵呵~~

---------------------------------------------

<星期日檔案>

"呢族ge首領叫「喪金」, 不過依家見唔到「喪金」出現, 反而見到佢細佬「阿銀」. 好靚果隻就係「喪金」個老婆, 叫「金女」. 依家金山最大ge族群有「喪金」族同「大舊」族, 「大舊」族ge首領係「土匪」."

呢段對白, 真係笑到我碌地
點解佢地會認到d馬騮架??

3 comments:

  1. 加埋佢影住d 馬騮的特效, 超正!
    個扮聲的哥哥仔都好正!

    ReplyDelete
  2. 哈哈哈哈... 我都有睇馬餾呀
    但係點解你可以背到佢段對白XDD

    ReplyDelete
  3. Re JANET:
    佢扮聲果part, 只令我諗起psycho d learning theory...

    Re Dydy:
    其實都係大概ge姐... 不過d名我就真係記得哂~

    ReplyDelete