Tuesday, October 21, 2008

好味道

我話過
assignment過後要食好野
不過因為無錢
無得去五星級酒店或者米之蓮餐廳豪食
但係去譚仔食個晚餐, 同樣感恩

         其實最好味係個湯,豆卜,同腐皮

      土匪雞翼,好似無以前咁好味,定係分店問題?

 ordinal scale, need to use non-parametric tests to analyze! XD


Irene, Alice, Natalie, Grace, 我
五個人一齊, 突然發出共鳴...
"不如暑假去旅行囉"
"去邊度好呀?"
"去d平d架啦, 無錢呀"
"神州行呀不如, 雲南四川都唔錯"
"台南都好喎, 未去過"
"係呀.. 好想去阿里山"
"澳洲都好, 不過太貴喇!"
(下刪1000句對話)
不過最齊心果句係:
"自由行, 死都唔跟團!"

8 comments:

  1. ordinal scale, need to use non-parametric tests to analyze...
    damn , i am learing this too .. biometrics..

    ReplyDelete
  2. haha.. really eat shXt, when it comes to something basic..
    e.g. how to define ordinal or non-ordinal data?
    things like t-test, fatorial ANOVA are also "killing ppl without signal"~ =.=

    ReplyDelete
  3. 段對話我都有份!
    暑假預埋我, 不過細咪d ge我至會去!

    ReplyDelete
  4. 放心啦~ 無任歡迎~~~
    根據本人經驗, 只要你唔怕我地周街做埋d kai野就ok架喇~ XD

    ReplyDelete
  5. 你同過我出街ge都會知我kai ge程序唔會比你地低!

    ReplyDelete
  6. 咁你又o岩喎... 哈哈~
    得左~~!! XD

    ReplyDelete
  7. 我只想離開香港就好了...
    希望我地都pass clinic啦~~

    ReplyDelete
  8. 你咁樣講... 突然提醒左我一樣野: 係喎, 要pass到先去到旅行 =.=

    ReplyDelete